ما یک مدل عامل بنیان از یک بازار مصرف کننده خواهیم ساخت -جایی که هر مصرف کننده یک عامل خواهد بود- تا به ما در فهم چگونگی ورود محصول به بازار، کمک کند. از آنجایی که تصمیمات افراد همواره شامل احتمالات است، مدلسازی عامل بنیان برای شبیه سازی مدل بازار، ایده آل است.

فرض کنیم:

  • مدل شامل 5000 نفر باشد که از محصول استفاده نمی کنند اما یک تبلیغات ترکیبی و دهان به دهان، سرانجام آنها را به خرید سوق خواهد داد.

این روش با استفاده از هوش مصنوعی و تحلیل داده های تمامی افراد به صورت تک به تک انجام می شود. همچنین رفتار هر فرد به صورت مجزا مدلسازی شده و با استفاده از علوم مختلفی از جمله اقتصاد، روانشاسی، علوم اجتماعی، شبکه های اجتماعی و نفوذ آن و … رفتار مصرف کننده مدل سازی می شود.

شبیه سازی بازار به ما کمک می کند تا استراتژی های مناسب بازاریابی و فروش محصولات را قبل از اجرا، ارزیابی کنیم.

 

فیلم شبیه سازی

 

همچنین ما نمودار های مفیدی از استراتژی های مختلف را برای شما ارائه خواهیم کرد. و در کنار تیم شما، به تحلیل موضوعات خواهیم پرداخت تا بهترین نتیجه را دریافت کنیم.

مفتخریم تا به صورت اختصاصی، در کنار شما باشم. لطفا برای جزئیات بیشتر با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست