لابد براتون پیش اومده که یک متخصص بازاریابی و مطالعات بازار بهتون گفته باشه که اگر تبلیغات کنیم، فروش تون بیشتر می شود. ولی

  1. تا چه میزان مطمئن هستید که با تبلیغات، فروش تون بیشتر بشه؟
  2. عدد های موثر برای تبلیغات، تا چه حد واقعی است و میتونه در عمل درست باشه؟
  3. مصرف کنندگان چه واکنشی به محصول شما دارند؟
  4. رفتار مصرف کنندگان چگونه تعریف شده است؟
  5. اثر دهان به دهان را چگونه بررسی می کنید؟
  6. پس از استهلاک کالا، مصرف کننده آن را تعویض می کند. چگونه آن را بررسی کنیم؟
  7. در دنیایی با این تغییرات در رفتار افراد، کارها و داده های قبلی چقدر اعتبار دارند؟
  8. زمان تحویل کالا، چه تاثیری روی خرید دارد؟

 

آیا راهی هست که قبل از هزینه های کلان تبلیغات، یک ذهنیت و پیش بینی از اتفاقات ببینیم؟

بله. شبیه سازی بازار مصرف کنندگان.

 

شرکت داده پویان معین با استفاده از کادری مجرب و استفاده از سیستم های کامپیوتری پیشرفته، می تواند نتایج بازار را برای شما پیش بینی کند و به صورت نموداری، واکنش بازار را به محصول شما نشان دهد.

این یک روش جدید است که به صورت تخصصی و انحصاری توسط این شرکت ارائه می شود.

روش اجرایی بر اساس روش مدلسازی عامل بنیان است که با کمک هوش مصنوعی و برنامه نویسی های پیشرفته کامپیوتری، بازار محصولات و مشتریان را شبیه سازی می کند و نتایج قابل پیش بینی را به شما نشان می دهد.

یک نمونه از شبیه سازی برای بازار مصرف کننده با چند متغیر ساده، در فیلم زیر قابل مشاهده است.

برای شبیه سازی و برنامه ریزی استراتژیک بازار محصولات خود، با ما تماس بگیرید.

 

فیلم شبیه سازی اینجا قرار گیرد.

 

آنچه دریافت خواهید کرد:

  • تعداد و نوع افراد دخیل در بازار محصولات شما
  • تعریف رفتار مصرف کننده در مدل به صورتی که در واقعیت اتفاق می افتد
  • اثر تبلیغات دهان به دهان
  • ملاحظات دور انداختن کالا
  • بی حوصلگی مصرف کننده برای دریافت کالا
  • نمودار خروجی رفتار و تحلیل های مربوط به آن
  • ارائه استراتژی های بازار و مدیریت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.