شبیه سازی بازار و رفتار مصرف کننده

روش اجرایی بر اساس روش مدلسازی عامل بنیان است که با کمک هوش مصنوعی و برنامه نویسی های پیشرفته کامپیوتری، بازار محصولات و مشتریان را شبیه سازی می کند و نتایج قابل پیش بینی را به شما نشان می دهد.

تماس با ما

شبیه سازی چیست؟


لابد براتون پیش اومده که یک متخصص بازاریابی و مطالعات بازار بهتون گفته باشه که اگر تبلیغات کنیم، فروش تون بیشتر می شود. ولی

  1. تا چه میزان مطمئن هستید که با تبلیغات، فروش تون بیشتر بشه؟
  2. عدد های موثر برای تبلیغات، تا چه حد واقعی است و میتونه در عمل درست باشه؟
  3. مصرف کنندگان چه واکنشی به محصول شما دارند؟
  4. رفتار مصرف کنندگان چگونه تعریف شده است؟
  5. اثر دهان به دهان را چگونه بررسی می کنید؟
  6. پس از استهلاک کالا، مصرف کننده آن را تعویض می کند. چگونه آن را بررسی کنیم؟
  7. در دنیایی با این تغییرات در رفتار افراد، کارها و داده های قبلی چقدر اعتبار دارند؟
  8. زمان تحویل کالا، چه تاثیری روی خرید دارد؟

آیا راهی هست که قبل از هزینه های کلان تبلیغات، یک ذهنیت و پیش بینی از اتفاقات ببینیم؟
بله. شبیه سازی بازار مصرف کنندگان.

این یک روش جدید است که به صورت تخصصی و انحصاری توسط این شرکت ارائه می شود.

آنچه دریافت خواهید کرد:


  • تعداد و نوع افراد دخیل در بازار محصولات شما
  • تعریف رفتار مصرف کننده در مدل به صورتی که در واقعیت اتفاق می افتد
  • اثر تبلیغات دهان به دهان
  • ملاحظات دور انداختن کالا
  • بی حوصلگی مصرف کننده برای دریافت کالا
  • نمودار خروجی رفتار و تحلیل های مربوط به آن
  • ارائه استراتژی های بازار و مدیریت


شروع کنید

ما چه کار می کنیم


انتقال اطلاعات

شرکت داده پویان معین با استفاده از کادری مجرب و استفاده از سیستم های کامپیوتری پیشرفته، می تواند نتایج بازار را برای شما پیش بینی کند و به صورت نموداری، واکنش بازار را به محصول شما نشان دهد.


نحوه اجرا

روش اجرایی بر اساس روش مدلسازی عامل بنیان است که با کمک هوش مصنوعی و برنامه نویسی های پیشرفته کامپیوتری، بازار محصولات و مشتریان را شبیه سازی می کند و نتایج قابل پیش بینی را به شما نشان می دهد.

یک نمونه از شبیه سازی برای بازار مصرف کننده با چند متغیر ساده، در فیلم زیر قابل مشاهده است.

شبیه سازی بازار به شما امکان می دهد بازاریابی خود را به طور موثر هدف قرار دهید. استراتژی ها را می توان به صورت مجازی امتحان و آزمایش کرده، در هزینه ها صرفه جویی  شده و محیطی بدون ریسک برای آزمایش فراهم کرد.


به حداکثر رساندن کارایی استراتژی های بازاریابی و فروش با شبیه سازی نرم افزاری امکان پذیر شده است. شبیه‌سازی به شما انعطاف‌پذیری و ظرفیت می‌دهد تا عوامل و پویایی بازار خود را به دست آورید. داده‌های پایگاه‌های داده فعلی شما را می‌توان یکپارچه کرد و مدل‌های پیش‌بینی را برای تجزیه و تحلیل توسعه بازار آینده توسعه داد.


مدل سازی شبیه سازی بازار به شما بینش لازم برای انتخاب استراتژی های مناسب برای موفقیت بازاریابی در محیط کسب و کار خود را می دهد. ما سناریوهای مختلف را بررسی کرده و نتایج را تفسیر می کنیم.


استفاده از نرم افزار شبیه سازی بازار کلید تجزیه و تحلیل دقیق و توسعه موثر بازاریابی شما است.

در ادامه یک شبیه سازی از بازار را مشاهده می کنید.

برای شبیه سازی و برنامه ریزی استراتژیک بازار محصولات خود، با ما تماس بگیرید.

به ما بپیوندید و شرکت خود را محل بهتری بسازید.