هزینه خدمات ما برای طرح توجیهی و مطالعات بازار


تماس با ما

شکی نیست که نرخ انجام کار، بر کیفیت آن تاثیر گذار است. ولی ما توانسته ایم با ایجاد سیستم های هوشمند، در سریع ترین زمان و با بالاترین کیفیت، خدمات طرح توجیهی و مطالعات بازار را با کمترین قیمت ممکن ارائه دهیم. به همین دلیل، ما از نرخ های ثابت و مشخصی برای انجام کار استفاده می کنیم.

ما ارائه برخی اطلاعات را به خود کارفرما محول می کنیم تا محدودیتی در انتخاب خرید دستگاه ها و تجهیزات و مواد اولیه خود نداشته باشند. این کمک می کند تا قیمت های واقعی خرید خود را بدانند و قیمت واقعی قابل تهیه از بازار را در تدوین طرح کسب و کار و طرح توجیهی ارائه دهند.

ناگفته نماند که ما نیز بر اساس تعهد کاری خود، تمامی قیمت ها و هزینه ها را مجددا بررسی می کنیم تا ضمن بررسی اشتباهات احتمالی در انتقال داده ها، قیمت ها را واقعیت سنجی کنیم و در صورت نیاز، کارفرما را مطلع می کنیم تا همفکری لازم را داشته باشیم. این از آن جهت اهمیت دارد که قیمت های جهانی نیز بسیار متفاوت است و می تواند تا چندین برابر متفاوت باشد. به عنوان مثال، دستگاه ساخت چین، ممکن است خیلی ارزان تر از یک دستگاه اروپایی باشد که تفاوت اصلی در کیفیت دستگاه می تواند باشد.

در هر حال، نرخ قیمت خدمات طرح توجیهی، مطالعات بازار و امکانسنجی تولید (دانش فنی) به شرح جدول زیر است. این نرخ ها متفاوت تر و بسیار ارزان تر از نرخ های کانون مشاوران بانکی است. در صورتی که تاییدیه کانون مشاوران بانکی نیز مورد نیاز شما باشد، نیاز به پرداخت نرخ های مصوب کانون می باشید که در این صفحه نرخ ها بیان کرده ایم.

در صورتی که شما یک مجموعه و شرکت بزرگ (بالای 100 نفر کارمند) برای سرمایه گذاری هستید، پیشنهاد ما یک جلسه حضوری یا آنلاین برای تدوین طرح می باشد. زیرا دقت محاسبات برای سرمایه گذاری های کلان (بالای 150 میلیارد تومان)، اندکی بیشتر است و بایستی پارامتر ها و متغیرهای بیشتری مورد بررسی گردد.

نرخ خدمات بر اساس تعداد محصول (آپدیت تابستان 1403)

  • زمان تحویل فایل ها، بین 2 تا 10 روز پس از دریافت کامل اطلاعات کسب و کار.
  • برای محصولات بیشتر، هر محصول 20% به زمان تحویل اضافه می شود.


طرح توجیهی (با خروجی کامفار)


  • یک محصول 10 میلیون تومان

  • دو محصول (30%) 13 میلیون تومان

  • 3 محصول  15 میلیون تومان

مطالعات بازار


  • یک محصول 10 میلیون تومان

  • دو محصول (30%) 13 میلیون تومان

  • سه محصول 15 میلیون تومان

پکیج یا بسته هر دو باهم


  • یک محصول 15 میلیون تومان

  • دو محصول (30%) 18 میلیون تومان

  • 3 محصول  21 میلیون تومان

آنچه دریافت خواهید کرد

شرح خدمات طرح توجیهی

سر فصل مطالبی که برای طرح توجیهی دریافت خواهید کرد:

13- برآورد هزينه هاي سرمايه گذاري طرح

14ـ ريز اقلام هزينه هاي سرمايه گذاري

14-1- زمین

14-2- محوطه سازی

14-3- ساختمان ها

14-4- تأسیسات

14-5- ماشين آلات

14-6- تجهیزات توليد و آزمايشگاهي ، ابزارآلات

14-7- اثاثه اداری

14-8- وسائط نقلیه

14-9- هزينه هاي قبل از بهره برداري

14-10- سرمايه در گردش


هزینه های متغیر

15- برآورد هزينه هاي دوران بهره برداري ( توليد)

15-1- مشخصات مواد اولیه و كمکي و بسته بندي براي يك واحد توليد (براي هركدام از محصولات)

15-2- پيش بيني هزينه مواد اوليه ، كمکي و بسته بندي

15-3- حقوق و دستمزد

15-4- برآورد هزينه هاي سوخت و انرژي مصرفي

15-5- تعمير و نگهداري

15-6- پيش بيني هزينه استهلاک

15-7- هزينه هاي متفرقه و پيش بيني نشده تولید

16- تفکيك هزينه هاي ثابت و متغير توليد(در حداكثر ظرفيت عملي

17- برآورد نقطه سر به سر طرح

18- پيش بيني قيمت فروش محصولات

19- پيش بيني درآمد حاصل از فروش محصولات

20- جدول هزينه هاي طرح و نحوه تأمین منابع آن

21- پيش بيني سود (زيان) ، تراز نامه و گردش وجوه نقدي:

22- برآورد برخي از شاخص های مالي و اقتصادي طرح

22-1- برآورد نقطه سربه‌سر پروژه

22-2- نسبت سرمایه گذاری به اشتغال

22-3- خالص ارزش فعلی (NPV)

22-4- نرخ بازگشت داخلی سرمایه گذاری (IRR)

22-5- دوره بازگشت سرمایه (pbp)

22-6- خروجی کامفار


شرح خدمات مطالعات بازار

سر فصل مطالبی که برای مطالعات بازار دریافت خواهید کرد:

12- بررسي اجمالي بازار محصولات طرح موضوع تسهيلات

12-1- تشريح وضعيت بازار محصولات طرح و قيمت

12-2- معرفي تعداد و مشخصات رقبا در سطح منطقه و استان

12-3- تعداد و مشخصات واحد هاي توليد كننده محصولات مشابه در سطح استان و اظهار نظر در رابطه با وضعيت فعاليت آن‌ها (فعال و غير فعال بودن) (بررسي عرضه در سطح منطقه و استان)

12-3-1- تولید داخل

2-3-12 واردات

4-3-12- پیش‌بینی امکانات عرضه

واحدهای در حال احداث

پیش‌بینی به بهره برداری رسیدن واحدهای در حال احداث

پیش‌بینی امکانات عرضه داخلی

5-3-12- پیش‌بینی واردات

6-3-12- کل امکانات عرضه

12-4- معرفي بازار هدف محصولات توليدي در سطح استان ، منطقه يا كشور (بررسي وضعيت تقاضاي محصول)

1-4-12- تقاضای خارجی (صادرات)

2-4-12- تقاضای داخلی

12-4-3- پیش‌بینی تقاضا

پیش‌بینی تقاضای داخلی

پیش‌بینی تقاضای خارجی (صادرات)

4-4-12- پیش‌بینی کل تقاضا

5-4-12- تحلیل موازنه عرضه و تقاضا